Algemeen

Per tabblad is een submenu opgenomen met eigen instellingen.

Relatie-status:

       Hiermee is een status toe te kennen aan een relatie.

Als u zich in de Relaties of in de Boekhouding bevindt, ziet u rechts onderaan de volgende knop in beeld: 

Als u dit aan klikt kunt u zien wat de kleuren betekenen:

Ga naar Beheer en dan naar Relaties om deze aan te passen naar eigen wens:

U kunt kiezen voor bijvoorbeeld de volgende statussen:

– Actief voor de actieve relaties.

– Inactief voor de inactieve relaties.

– Dubbel voor de dubbele relaties, voor als er dubbele relaties in staan of adressen die overeenkomen.

U kunt ook een nieuwe Relatie-status aanmaken naar eigen wens.
Tevens kunt u zelf een kleur kiezen voor de weergave.
De statussen die standaard in het pakket staan, kunt u niet aanpassen en/of wijzigen.

(Sub-) sectoren:

Dit is de indeling van de branches zoals die in gebruik zijn bij de Kamer van Koophandel.

Categorieën:                

Vrij en onbeperkt aan te maken aantal categorieën. Dit maakt het mogelijk bij de wensen en eisen voor invoer van
een nieuwe relatie goed af te stemmen op de behoefte van uw bedrijf, stichting of vereniging.  

Titel:                        

De te gebruiken titulatuur bij relaties. Denk aan de titels: drs, mr. enz. Mocht u afwijkende titels of in gebruik zijnde
rangen en/of standen willen gebruiken dan kunt u die hier toevoegen.

Vrije velden:

De te gebruiken velden met gegevens die u van de relatie wil registreren. Dit kan van alles zijn, van velden met de
mogelijkheid om een keuze in te voeren, een bedrag of een maat, een datum of iets dergelijks. De beheerder kan

aangeven of dit bij de invoer van een nieuwe relatie een “verplicht veld” is. De mogelijkheid om met vrije velden te Vrije velden in gebruik;

werken zorgt ervoor dat het pakket echt op maat kan worden ingericht.
Om u een goed beeld te geven van de verschillende types, hier een voorbeeld;

Scroll naar boven