Instellingen

Beheer van de INSTELLINGEN heeft de volgende tabbladen:

Algemeen:

Dit zijn de algemene gegevens van de administratie waarin gewerkt wordt.
Er zijn een aantal velden verplicht gesteld.
Controleer deze gegevens zorgvuldig, aangezien ze veel gebruikt worden.

Gebruikers:

Hier staan de aan de administratie gekoppelde gebruikers.
Elke gebruiker is uniek.
Per gebruiker is aangegeven van welke module hij/zij gebruik mag maken.
Het e-mailadres is tevens de inlognaam.

Exporteren:

Voor het exporteren worden een aantal zaken gevraagd die van belang zijn:

– het lettertype en de grootte.
– het type etiketten.
– de werking voor aanmaak acceptgirokaarten, voor zolang nog van toepassing.

PDF-sjablonen:

Voor het beheren van PDF-sjablonen
Hier kunt u PDF sjablonen aanmaken en aanpassen voor de factuur.
Kies hiervoor de juiste factuur opmaak.
Om het registratie nummer te tonen op de factuur kunt u dit aanvinken, zie onderstaande afbeelding;

Scroll naar boven